Sunday 12 June 2011

Cuty CkoLa daH bErakHir ???? oHhhhHHH nOoooOo! ! !

setelah lama aku tak meng'update' blog
hari nie pulak terasa rajen nak buat semua tu...
bak kata adik angkat aku..
"adik tengok blog akak tu da bersawang dah.."
ahahahahahaha...
gara2 dah lame tak update.
actually,aku banyak nak cerita about aku kat blog nie dan buat pengetahuan semua..
aku buat blog nie nak story benda yang aku rase nak story je
bukan nak buat luahan perasaan yang terlampau...huhuhu..
tapi
tu semua masalah peribadi..so, orang lain tak boleh tahu..
tak mahu la aku nak mengaibkan orang, lagi2 orang yang aku "sayang"
sayang??? sayang la sangat...kalau sayang kenape aku buat die macam tu..=_='
tak payah la aku bagi tahu apa yang berlaku.

aku bukan nak cerita pasal tu,tapi nak cerita pasal "cuti sekolah da berakhir"
huaaaaaa... 
2 minggu cuti,dah sedap bangun lambat 
lepas nie kena bangun awal pagi..ish !
assingment sains sukan dah siap,tinggal nak amek point untuk 'explain'kan kat depan je nanti
haaaiiiyaaaa ! !
homework PA(Pengajian Am) satu hapah aku tak sentuh.
teruk gilax aku nie, p0yo nak masuk form 6..tapi kerja sikit macam tu p0n malaz nak buat..
cari point je p0n..tu p0n aku malaz nak buat
naseb kau la NURUL o0iii!!!

kalau nak cerita pasal seni lukisan..
huhuhuhu
dah ku ciapkan tadi!!!
walaupun tadi aku baru buat..tapi cantik taw
wahai sahabat ku sekalian..esok kau tengoklah lukisan terbaik aku
dan
shading terbaik..aku lah orangnya..=D

ermm..cuti selama 2 minggu nie banyak perkara yang berlaku
antara pahit dan gembira
yang pahit tu,memang sukar untuk aku lupakan..tapi aku akan cuba untuk 'forget' semua tu
tapi kalau yang gembira..sampai ke mati aku akan ingat..wee~
haa..malam nie AF 9 final..."wajib' tengok!!
walaupun dalam rukun Islam tak ade kata wajib tengok AF tu..
tapi dalam rukun kehidupan aku ada..
hehehehehe
bukan nak permainkan bab macam nie..just nak hiburkan hati yang sedang perih nie..hmm...
aku harap yang jadi juara malam nie adalah daripada kalangan kaum Hawa
tak Lena..Fina p0n oke jugak..
tapi aku harap Lena laa..minat gilax sama itu orang bha..
"boleh bha kalau kau"
ahahahhahahah
kau memang boleh bha!!!
aku akan support kau..oke??
tapi aku tak berminat nak afundi kau..lebih baik aku col o mcj orang tersayang
gggrrrrrr....
tapi an..tapi kalau Fina menang pon boleh jugak..
vokal die "power"kan..??
chaiyok3x FINA!!! semangat orang Melaka nie..
kalau kau menang..7 hari 7 malam aku buat kenduri kesyukuran..
walaweiii...tipu je lebih aku nie..

oke lah..dah penat nak menaip..nak fokus pada fb pulak..
insyaAllah kalau senang2..akan ku antaw new p0st baru..
-assalamu'alaikum-





No comments: