Tuesday 14 June 2011

m0od ohH m0od ! ! !

assalamu'alaikum..
ku hulurkan salam kepada sesiapa yang tersinggah kat blog aku yang t'seberapa nie
huhuhuhuhu
_____________________________________________________

aku tak faham betul dengan mood aku nie
tiap kali tibanya nak larut malam
sure,mood aku lari ke LOMBOK!!
mood o0ii..jangan lah begitu..kau taw tak bile kau begitu buat orang fed up????
sudah2 lah tuu ye..
kau keluarkan lah mood ceria kau tuu
aku bosan la kalaw asyik moody jee..sampai naik menyampah aku tengok diri aku nie
=_="

lalalalalalalaala...
chat dengan orang kat FB pon mcm nak tak nak je...layan je laa kan
tak nak la nanti orang kata kite sombong..
tapi an
ada s0rang je aku tak layan..
ahahaha
my cousin !!!! LOL~
sorry bro..aku tak ade mood nak balas chat kau..nanti meleret-leret
then,nanti kau bukak topix 18sx
aku tak berminat lah ngek..
adoyyyy!!!

malam2 macam nie layan lagu2 jiwang bagus sambil layan perasaan
ceewwaahhhh!
macam orang tengah bercinta pulak...
cintaku hanya untuk-Mu..ya ALLAH...
hmmm
NO COUPLE IN MY LIFE !!!!!!!!!

memandangkan sekarang mood dah cool
sampai disini je lah penaipan aku
nak fokus pada FB dan layan mesej dari orang tersayang
wee~

oke..selamat malam semua!!!
moga kalian mendapat mimpi yang indah
insyaAllah
- wassalamualaikum...-





No comments: