Saturday 14 May 2011

Aku EXCIDENT ! ! !

Hari bersejarah dalam kehidupan aku..Jumaat 13/5/2011!! Kejadian nie berlaku tyme aku balik dari sekola.. ary sebelumnye aku tumpang motor kawan aku..tapi semalam aku naik motor sendiri. Selalunye kawan aku ikot jalan highway,tiba2 semalam aku tergerak nak ikut jalan lame.huhuhu.. Mase aku jalan balik tu.tiba2 kertaz key-chain kat kunci tu macam menarik pehatian aku..macam ade sesuatu tu.hurm.. Kata orang tempat tu keras..seram jugak dengar nye. Tyme sebelim aku mc0k ke dalam longkang tu..aku macam tak sedar je..bile da mc0k ke dalam air longkang tu.baru aku sedar.. peeerrrgghhhh!! Saket gilax la pinggang aku nie..hampir pitam tyme tu, naseb baik ade s0rang laki india tulun aku trik kluar dari longkang tu.. Then,ade sorang pak cik nie..kebetulan die kerja kat hospital..so,die bawak aku p hospital.. nak jalan mmg payah laa,tapi aku kumpul semua tenaga untuk bangun.. Lepaz tu,aku di masukkn ke dalam sebuah bilik,lepas pekerja tu bersih an darah kat kepala dan segala kekotoran..tyme untuk inject..hhuuuuuaaaaaa!! Tak saket p0n sebenarnye..hehe. Dua kali pulak tu..tak nak la bg taw kat mane tempat die..ahaha.. Lupe lak,sebelum kena inject.kena tukar baju..c0z baju dah abez kuyup kena air longkang tu..dah macam pesakit jiwa je aku pakai baju tu..hehehe. Lepas dapat ubat semua..tunggu my dad datang jemput..haish.. muke semua risaw..cian lak aku tengok.. Sampai je kat umah..mandy+makan+makan ubat.. ubat da la kuat,lena sungguh aku tidur..lalalala~ Oke laa..tengkok p0n dah saket nie..effect semalam. Sebelum tu,syukur pada Allah kerna selamatkn aku..alhamdulillah,aku tak ape just saket sikit jaa.. K bubye..assalamu'alaikum!

No comments: