Sunday 19 June 2011

haRii pAl!Ng bAhgiaa....

sungguh tak terduga aku ngan dia dah baik balik
alhamdulillah!!!
doaku termakbul..terima kasih ya ALLAH <3
kalaw dah sayang..sure tak boleh pisah lama
ahahahahaha

kisahnye...aku try mesej dia malam tadi
tapi dia dah tidur
then,dia p0n balas pagi tadi
balaz macam nak tak nak je...
takot la tu aku marah die lagi
hehehehe
aku ngan die pon balas2 mesej 
tiba2 timbul soalan yang aku tak terfikir untuk tanya kat dia..
"..kalau akak nak kita baik macam dulu..isma mahu tak?.."
dia pon balas.."tak mahu la semakkan hidup orang."
because itu ayat yang terakhir aku kata kat die tyme aku nak minta putus ngan die hari tu
huhuhuhu
i'm so sorry dear..tyme tu akak tengah "hot" giler
tak dapat nak tahan marah..grrrr....

then,aku tanya lagi kat die..
"..isma still sayang akak??"
die jawab..."sayang lerr.."
aku tanya lagi..
"..rindu akak tak tyme kite tak contact sebelum nie??.."
die jawab...
"..tak pon..sebab hari2 sye tengok fb akak.."

bila aku baca text die tu..rasa terharu pon ada
huhuhuhu
sukar nak aku ungkaikan semua nie
hope lepas nie aku ngan die tak clash lagi
thanks coz bagi akak peluang lagi
aku harap lepas nie kite0wng hepy2 jee..
chill baby..=D
tak maw selalu gaduh2 dah
fenatttt!!!!

lepas nie akak da tak bosan lagi dah...coz isma akak dah kembali
yaahoooooooooooo !!!!
akak SAYANG isma sampai bila2..
akak tak nak sejarah kita berulang lagi..
dan akak harap kita kekal jadi adik beradik angkat selamanya
insyaAllah..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NURUL SYAZWANI 

SAYANG 


ISMAHANI


SELAMANYA


^_^

No comments: