Wednesday 22 June 2011

bEnGganG terHadaP bUdaX bAnGganG.....

holaaaa.....
hari nie aku benggang sesangat terhadap budak mane tah yang aku tak tahu siapa die
memang brengset itu budak!!!!
kalau aku taw siapa dia, memang aku campak dia kat Sungai Pengkalan sana tu...
huh!!
kowang mesty tertanya2 apa budak tu buat kat aku an an an ???
kalau kowang nak taw..
budak tu dah curi topi keledar aku kat skola tadi...
memang tak arrrrrrrrr!!!
time nak balik sekola tadi..tengok kat motor kawan aku , aku nye topi keledar da hilang...
aku tengok kat moto die bab aku naik motor dia..huk3x

tapi terharu lak member2 prihatin..
aku sayang kowang wahai teman..
ahahahahaha
time nak balik tu..fikir 3 4 kali nak beli barunya ke tak nie??
sebelum tu..pinjam dak zaidah punye,yela..tak kan nak lalu town tanpa "helmet"
dah lalu kat depan balai polis sebelum sampai kat kedai tu..
then, dah penat nak fikir semua tu..kawan aku ajax p beli topi keledar baru
huhuhu
bau kedai tu!!
tapi  kan
aku sad gila babeng ar
duet da berkurangan..:'(
baru nak simpan duet tu..dah la masuk form 6 nie macam2 nak kena beli
aku dah tak nak menyusahkan parents aku lagi
hmmmm...
sekarang nie kalau nak beli apa2..kena keluar duet sendiri..
duet biasiswa kan banyak..ahahaha

oke lah..mase untuk beradu
esok sekolah
dah lah sejak 2 menjak nie aku asyik bangun lambat
gggrrrrrrr
babai my blogger
nanti kita date lagi oke
i will miss u dear..
 ~ assalamu'alaikum ~

No comments: