Sunday 27 May 2012

Ku Relakan Kau Pergi :'(

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh
Selamat Pagi
^_^

Dua tiga hari nie memang mood down gila la, memang serabut kepala otak memikirkan masalah nie. Air mata memang tak dapat aku tahan la kalau tiba time dia nak mengalir tu. Memang betullah apa kata-kata KERAMAT yang selalu aku pegang dalam diri aku nie. nak tau apa ??? AKU MEMANG MUDAH SAYANGKAN ORANG TAPI ORANG MEMANG MUDAH UNTUK TINGGALKAN AKU ! ! ! Kata-kata aku nie memang aku pegang sejak someone nie dulu lepaskan aku daripada hidup dia. Setiap kali aku mula sayangkan orang tu, mesti aku fikir benda nie. >_< Apabila aku menyatakan perasaan SAYANG aku kat seseorang yang baru aku kenal tu, pasti dia orang akan tanya, Kenapa "aku" mudah sayangkan dia sedangkan kita baru je kenal ??? Jawapan aku berdasarkan kata-kata yang aku pegang tu. :)

Memang perkenalan kita baru lagi tapi segala-galanya MUSNAH disebabkan kesilapan aku . AKU MEMANG BODOH DALAM SEMUA PERKARA ! ! ! Yurp ! Aku memang suka PENTINGKAN DIRI SENDIRI dan tak pernah nak JAGA HATI orang lain . Mungkin itu yang kau fikir terhadap aku kan kan kan ??? Seriously, aku sedih tahap gaban la pasal masalah nie . Setiap kali aku fikirkan dia + duduk sorang-sorang pasti aku akan menangis sebab aku memang tak pandai nak jaga hati dia. :'(  Kau kata aku PENIPU ! Aku tipu kau sebab aku nak jaga hati kau dan aku tengah cari masa nak berkata jujur. Tapi sedikit pun kau tak bagi aku peluang untuk jelaskan semua tu, benda boleh bawa bincang tapi kau tak nak. Aku lebih senang kalau gaduh-gaduh nie kita bawa bincang, tu jalan yang terbaik. Aku mengalah time kita dalam masalah, sebab kalau dua-dua emotional pasti masalah tak kan settle. Aku cuba nak pujuk hati kau, tapi kau kata kau RIMAS dengan text-text aku ! Aku cuma nak kita settle kan masalah kita dengan baik, tapi apa yang kau minta ???? Kau minta PUTUS ! Kenapa kau buat keputusan begitu cepat ??? Kalau aku dah sayangkan seseorang, memang susah aku nak lepaskan dia, tapi entahlah...maybe aku dah give up untuk terus memujuk dia. Mungkin dah sampai masa untuk aku relakan dia pergi daripada hidup aku biarpun hati nie berat nak pikul semua nie. Aku buat nie untuk kebahagiaan dia sebab ini kehendak dia. Aku akan cuba untuk terima dengan redha dan ikhlas. InsyaAllah~ Walau apa pun yang berlaku, kau tetap dalam hati dan juga ingatan aku, aku akan selalu doakan kebahagian dan kejayaan kau. Aku tak kan berhenti untuk menyayangi diri kau hinggalah helaan nafas aku yang terakhir. Itu JANJI aku ! ! Biarpun perit semua nie, aku akan pastikan di bibir aku tak lekang dengan senyuman untuk semua orang.. :)

Thanks GOOBY bagi aku conteng cerita aku kat diri kau . Kau lah tempat aku luahkan isi hati aku. SAYANG kau sangatsangatsangat ! Nanti aku cerita benda lain pulak, ok ?? ^_^


InsyaAllah, kita jumpa dilembaran entry yang seterusnya
jaga HATI, AKHLAK dan IMAN
Wassalam
^_^

3 comments:

safiah sokher said...

bawa bersabar :)

Mujahidah_Cinta said...

Ahaha, sedang bersabar lah nie cik Piah o0ii.. :)

Hanya AKU said...

sape kah???