Wednesday 23 May 2012

Keliru =.=''

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh
Selamat Petang
^_^


KELIRU KELIRU KELIRU ! ! ! Aku keliru sekarang nie dengan perasaan aku. >_< Betul ke apa yang aku rasa sekarang nie kat si "dia'' ??? Aku pun tak tahu, aku tak dapat nak tipu diri aku.. YUP ! Memang aku masih menaruh hati kat "dia".  Tetapi aku tak tahu macam mana nak hapuskan perasaan tu terhadap "dia" sekarang nie.Serius, hati gila-gila berdegup kencang lah bila dia duduk belakang aku time nak jawab paper Sains Sukan tadi. Apakah tandanya itu ??? Huaaaa.. :'( Kenapalah perasaan tu wujud lagi sedangkan hampir setahun aku cuba lupakan ??? Sejarah tidak mungkin akan berulang, aku tak nak lagi dikecewakan . Sakit kot hati nie kalau dah dikecewakan. Tadi balik, tengok-tengok motor die parking sebelah motor aku..Haaiiiissshh ! Semua nie buat jantung aku berdegup kencang seribu kali. :D Apa-apa pun yang berlaku, aku akui yang aku MASIH SAYANGKAN kau ! ! ! Sebab kaulah CINTA PERTAMA aku. HUH ! Tak kisahlah apa orang nak kata, yang penting kau tetap di hati aku. :) 

Ok lah, nak ciow dulu..jantung gila pantas berdegup nie. Jangan sampai gugur daripada tangkainya dah la kan. :D

InsyaAllah, kita jumpa dilembaran entry yang seterusnya
Jaga HATI, AKHLAK dan IMAN !
Wassalam
^_~

4 comments:

Hanya AKU said...

wwuuuuu.. aq tau sape!! ahahhaa.. untung la eyk!

Mujahidah_Cinta said...

Ahahaha, strees memikirkan dia :D

safiah sokher said...

Hah,sabar lah sayang :) La tahzan.

Hanya AKU said...

hahaha.. layan~~