Wednesday 25 January 2012

CUTI RAYA CINA , GONG XI FA CHAI :-)

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh
Good morning to all ! !

Dah lama tak jejak my GOOBY nie, hehehe ! Sebenarnya, aku tak tahu nak cerita apa dan malas nak menaip...nie pon, sebab nak tutup mulut kawan2x aku yang asyik bising suruh aku update blog, ahaha ! Nie aku dah update, korang jangan nak bising2x lagi tau, :-D Berkenaan dengan tajuk post aku hari nie, cuti raya cina bagi kami warga SMKDHTK dah habis, hari nie hari last. Tapi aku suka, bosan lah duduk kat rumah, asyik buat benda yang sama je..nyampah ! ahaha ! Sepanjang 5 hari kami bercuti masuk sabtu ahad la, aku rasa tangan aku nie baru malam tadi sentuh buku..tu pun sebab nak siapkan homework atau lebih manis bagi kami pelajar pra-U nie diberi nama, ASSIGNMENT ! hehe ! Memang pening kepala aku nie menghadap graf tu, aku nie memang tak boleh tengok nombor..kalau tengok mulalah sakit kepala, ggggrrrr ! Last2x aku tutup je buku tu, baru hilang sakit kepala aku, memang tak boleh blah kan ?? ahaha !

Lupa lak nak cerita, yang aku hari tu pergi jalan raya rumah sorang auntie nie dengan my family la , siapa yang duduk Alor Gajah mesti kenal kot dengan auntie Molly..alaa, yang tukang gunting rambut tu, hehehe ! Biasanya mak aku pergi gunting rambut kat situ. :-) Rumah dia kat KASA HEIGHT , cantik ! Masuk je taman perumahan tu, terus teringat arwah kawan aku , sedih + sebak pun ada jugak..dalam hati aku hanya mampu sedekahkan surah al-fatihah je.. :-( I'm very miss him so much !!! Sob..sob..sob.. DAH ! Stop bab sedih, chill yup ! Haa, nak bagitau yang aku suka layanan dorang terhadap tetamu, cara dorang layan tetamu baik sangat , i like ! Dorang kalau layan, memang betul2x layan laa..balang kuih tu dia hulur kat sorang2x, selagi orang tu tak ambil selagi tu la dia hulur..ahaha ! Macam memaksa je kan..tapi dah cara dorang macam tu, layankan aje. :-D Bagi kami yang mewakili insan yang belum berkahwin , dapat lah ang pau ... ade lah dapat sikit , sibuk je nak tau, werk3x ! :-P 

Memandangkan dah 2 perenggan aku menaip, apa kata bagi aku berehat sebentar, kuikuikui ! Okey lah, cukup sampai di sini coretan aku , insyaAllah kalau ada masa lapang dan terluang, aku hantau post baru yup..huhuhu ! Sekarang nie tak ada masa nak hadap blog selalu , homework belambak2x cikgu bagi..tiap2x hari cikgu top up homework tau..tak menang tangan nak buat, hihihi ! Takpe2x, semua tu untuk kebaikan kami jugak . Eh2x ! tak berhenti pulak nak menaip nie..ahaha ! Okey lah, ana minta izin undur diri dulu.. Ma'asalamah .... Wassalamu'alaikum... ^_^

3 comments:

Anonymous said...

UL~ tahniah la dh updte blog+dpt ang paw!! share la sikit~ hahaha

Hanya AKU said...

hahaha.. sampai aq pon mrah kau kaco aq tgh mkn. . ._mo0d tgh xde_
hahaa.. wah.. dpt ang pau laa.. boleyh top up g taman negara.. ahahahaa.. :D xde la berlambak mna pon omwork.. 3 je pon.. hahahaa..

Mujahidah_Cinta said...

Eza Eda : ahaha, kalau kau nak..kau kena kiss aku dulu. amacam ??

Hanya Aku :tau takpe, aku touching sikit je..hihihi. meme ar tak banyak, tapi hari2 cikgu bagi homework kira banyak la tu. :)