Saturday 24 December 2011

My Bufday :-(

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh
......................................................

Hyep to all ! Nak tau, hari nie adalah hari kelahiran aku yang ke-18...banyak onak duri dan ranjau kehidupan yang dah aku lalui selama 18 tahun aku bernafas di bumi Allah nie. Siape yang sambut bufday, mesti happy , kan ? Siape yang tak happy kalau diri sendiri sambut ulangtahun kelahiran..=) Tapi aku nie, aku keliru dengan perasaan aku...antara gembira dengan duka. Serius aku kata, dari pagi tadi aku macam badmood je...tak gembira langsung, aku tak paham kenapa...Semua menjadi tanda tanya pada diri aku, puas aku cari jawapan tu, tapi tak jumpa. Aku tak pernah rasa macam nie time hari paling istimewa dalam hidup aku, ini pertama kali berlaku. Mood betul2 down, aku asyik menangis je dari pagi bawak ke malam. Aku sepuas2nya sorokkan tangisan and kesedihan aku, syukur tak ade sorang pun yang perasan...aku tak nak orang lain nampak semua tu. Biarlah semua tu aku yang tanggung,,hmm.. 

Tengah dapat free call nie, orang yang aku rasa nak call dah aku call, tapi cuma 2 orang hamba Allah nie je yang belum aku call, sorang nie aku misscall dia je, sebab aku takut dia tak jawab call aku. Nanti aku balik yang frust, hmm. Sorang lagi pulak, dah tukar number...aku dah try minta tapi dia tak nak bagi, sedih gila ! Aku betul2 rindu nak dengar suara diorang 2 orang nie, rindu sangat3x..Dulu selalu dengar suara gelak tawa diorang walaupun cuma kat phone je...tapi sekarang, semua dah berubah. Mungkin semua tu tak kan berulang, tak apa..aku redhaa

Ok la, sampai sini je , ok ? Mood aku betul2 drop nie. Aku paling benci kalau aku macam nie, huh ! Good night korang ! Wassalam...

2 comments:

Anonymous said...

aik?? apesal smpai 2x niyh?? ermmm...

Hanya AKU said...

ha kan..nape niyh nurul.. relax la k . . .xmaw sdeyh2. . . smile dear~