Friday 19 August 2011

tEriMa aTaU tIdAk ? ? ?

Assalamu'alaikum warga2 blog sekalian
sihatkah kalian ??? wee~

Errmmm,sekarang nie hati berbelah bahagi
sama ada nak "terima atau tidak" permintaan EX - BOYFRIEND aku
Mesty kowang tertanya-tanya2 an an an ???
ahahaha
s0d ba ro la kawan.. =)
huh!!

Sebenarnya die nak minta COUPLE balik ngan aku
Mane taknye..tiap kali chat kat fb
asyik2 kata rindu je.. =.=''
kadang2 naik rimas p0n ade gak
huhuhuhuhu
Tapi 
aku buat endah tak endah je,kekadang kesian pulak kat dia
.....
Apa aku tak suka dia dah tak buat
contohnya :-
 "tayang pix yang menunjukkan badan yang tak begitu sasa tu..=)"
Semua pix2 dia gitu  kat fb dia da delete.=)

Buat masa sekarang nie, aku lebih selesa hidup single mingle
syok2x!! tak terikat dengan title "girlfriend owg"
Kalau terikat dengan title tu, susah la orang lain nak usha
bhahahahahaha
Gatai sungguh aku nie..ish3x
Huhuhu
aku kata kat dia, aku nak fikirkan dulu
Tak maw lah bagi jawapan yang melulu
Kalau tergopoh-gapah sangat bagi jawapan,nampak sangat aku  nie hamak sangat nak couple
Couple..bukan atas dasar cinta,tapi sebab nak permainkan perasaan lelaki
ish3x!! tak maw aku jadi gitu
^_^ 

Tapi, aku dah tekad dalam diri, dah tak maw couple2 lagi dan
 aku nak fokus 100% pada pelajaran aku
Yela, sekarang nie lah peluang kedua aku untuk masuk IPTA
Moga harapan aku nie tercapai..insyaAllah !
Tak maw combine kedua2nya dalam satu masa
Boleh bikin serabut kepala otak
HUH ! ! !
Biarlah takdir yang menentukan segala2nya
Bercinta time-time macam nie cuma "CINTA MONYET" je
Entah kekal entah tidak...tu semua bergantung pada takdir
hmmmmmm....

But the way,aku tabik dengan ex aku nie...
Still setia tunggu kehadiran aku semula dalam hidup dia
ahak3x.. 
Korang rase patot ke aku terima ???
Plezz !! Help me !!!
Pandai2 korang la nak bagi pendapat
Otak dah geylonk nie
Tyme to bed !!
Mata da ngantok..

Blog..aku minta diri dulu k..
Sentiasa merindui mu.. ;-)
Sayang kam0o..kau ibarat nyawa aku yang kedua
<3 Wassalam <3






4 comments:

Hanya AKU said...

ekhem3... wahh.amsyuk la da kne lamar..ahahaha
so do you?
fikir2 kan la keyh!!! hwaiting!!

Mujahidah_Cinta said...

ahaha..tu laa.. untung la diri da kena lamar..huahuahua..
insyaAllah..kene wat istigharah nie..=)

Anonymous said...

siap nk istkhrh....mcm da nk kwin plk an~

Mujahidah_Cinta said...

ahaha..bese la tu. =) nie praktikal sebelum kawen..kui3x..