Monday 22 August 2011

ku mEnanGis : ' (

Assalamu'alaikum warahmatullah wabarakatuh

Hari nie nak cerita pasal apa yang terjadi malam tadi
huhuhuhuhu
Malam tadi, hati memang sebak 
sebab
dengar lagu yang menyayat hati
Hati nie macam kapas..mudah sangat menyerap ape2 yang boleh menyentuh perasaan
uhuk3x
Lagu dari kumpulan UNIC
Kumpulan nasyid nie adalah kumpulan nasyid yang ke-2 aku minati
Yang pertama.. IN-TEAM ! !
weee ~




^
 |
 |
 |

Nie lagu yang aku maksudkan
"ANAK SOLEH"
Korang try ar dengar.. TERBAIIIIIIKKK !!!
Sayup je dengar lagu nie..
Aku harap, aku akan menjadi anak yang solehah
dunia wal akhirat
seperti apa yang didambakan setiap ibu dan ayah dalam dunia ini
INSYAALLAH
^_^

Kakak, SAYANG ibu ! !
Kakak, SAYANG ayah ! !

__________________________________________________________

Tapi, aku menangis ada satu lagi sebab...
Hmmmmmmmm
Malam tadi dapat call dari someone
Mula2x tak taw apa tujuan die call
...yela,mana kita nak taw isi hati orang,right??...
Lepas jawab call daripada die, baru taw apa tujuannye
huhuhuhu
Nak taw apa die kata ??
wait2x ! nak crita la nie..
Haish, tu la manusia..tak taw nak bersabar =.=''

Erm, die call sebab nak minta maaf atas kekasaran kata die petang semalam
Petang semalam ada call die atas sebab2 tertentu.=)
Memang betul tyme call tu, die ada kata kasar
tapi aku nie jenis orang yang tak kesah sangat la.
Bukan tak kesah sebab tak ade perasaan
Sebabnye malas nak fikir. Buang mase je !
Kalaw nak cakap perasaan terguris kat hati memang la ada
tapi aku tak layan sangat perasaan tu.huhuhu..

Masa die ucapkan ucapan "maaf" tu
Dalam hati nie..hanya Allah saje yang taw
Aku juz kata..
aku da maafkan dia dan tak kesahlah semua tu sambil menahan sebak di dada
Lepas jawab call, dengan laju air mata aku mengalir membasahi pipi
Sungguh ! tak sangka pulak air mata boleh jatuh
@&$^#!*%@&* <--- otak da blank
Kang citer panjang lebar, ada jugak ujan kat dalam rumah nie
Dah la kat luar ujan.. cejuk !

Harap janganlah tanya siapa yang diperkatakan nie,ok?
Biarlah hanya aku, dia dan Allah saje yang mengetahuinya
wink2x *_*

__________________________________________________________________

Lagi satu, hari nie aku tak pergi sekolah
Coz terlajak tyme tidur...
Lepas sahur, tidur mati sampai tak ingat nak pergi sekolah
hehehehehehe

Oke lah, nak minta diri dulu
Jumpa lagi
Wassalamualaikum..












No comments: