Wednesday 29 August 2012

Rasa Kehilangan . . .

Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Selamat Petang
^_^

Hyep ! Hari nie aku rasa macam nak luah something yang aku pendam selama nie. Huhuhu ! Tapi aku tak tau lah kan apa yang aku rasakan nie sama ada betul atau cuma perasaan aku je. Ntah la, sekarang aku rasa macam aku dah kehilangan seorang "kawan baik". Kawan yang aku kenal setelah beberapa tahun dulu, sebelum nie kite orang rapat sangat dan sejak kebelakangan nie hubungan kami dah tak serapat macam dulu. Maybe dia dah jumpa kawan yang lagi baik daripada aku. Erm, mungkin lah kan...kalau betul pun, baguslah kan sebab ada jugak orang yang akan jadi tempat luahan hati dia + tempat dia untuk berkongsi cerita dia dan yang paling penting, ada orang untuk jaga dia bila aku dah takda nanti. :). Sejujurnya lah kan, aku memang cemburu, bila orang lain rapat dengan someone yang aku sayang, tapi takpa lah..dalam kes nie aku tak nak tunjukkan semua tu. Biarlah dia cari kebahagiaan dia,  aku akan senang bila orang yang aku sayang tu bahagia. Biarpun perit nak telan semua nie , InsyaAllah aku akan tempuh dengan redha. Mungkin ada hikmah disebalik semua nie, kita mana tahu...ini semua rancangan Allah. Apa-apa pun aku doakan yang terbaik untukmu SAHABAT ! Aku nak kau tahu yang aku SAYANG kau lebih baripada seorang kawan biasa, kau lah kawan + sahabat + teman :) Terima Kasih untuk semuanya. 

InsyaAllah, bersua pada entry seterusnya.
Jaga HATI + AKHLAK + IMAN
Wassalam
^_^

2 comments:

safiah sokher said...

sape nih?Hmmm doakan yang baik :)

Mujahidah_Cinta said...

Hee, ada lah hamba Allah nie. InsyaAllah..:)