Wednesday 26 October 2011

Cuti Deepavali ! ! !

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh...
kepada sesiape yang singgah ke blog yang tak seberapa nie
huhuhuhuhu
Ermmm , memandangkan sekarang nie tengah cuti sempena 
"DEEPAVALI''
jadi , ade lah mase nak update blog nie ...
lame gak dah tak update blog
tetibe hari nie jari jemari aku rindu pulak nak menari2 atas keyboard
untuk meng"update" blog
hehehe

Cuti dah lah lame kan , tak kan lah nak duduk rumah 24 jam je
rasenye boleh panas bontot nie duduk dalam rumah tu
ahahahahahahahaha
erm , aku ngan adik aku dah plan nak tengok wayang
kebetulan my papa cuti hari nie.. cuti deepavali katakan
kiteowg ajak my papa sekali =)
tapi yang tak bestnye.. my mom kerja pulak hari nie
ish ! mencix ar ngan majikan die tu..
bagi lah cuti kat die nye pekerja
nie tak.. cuti2 suruh kerja pulak 
ggggrrrrrrrrrr.....

Tapi tak ape lah.. asalkan aku ngan adik aku dapat tengok wayang
yahooooooooooooo ! !
cadang nak tengok citer "KLIP 3GP"
macam best je...
walaupun cter tu agax2 macam "tak senonoh" sikit
daripada teperuk  kat rumah
hehehehe
alang2 da pergi kat JJ tu nanti.. tyme minum cool blog !
tekak nie dah gatal nak minum cool blog
kalau dapat minum tu...
YA ALLAH !
 hanya ALLAH je yang tau macam mane nikmatnye..
^_^

Ok laa... cukup je lah sampai sini
sebelum pegi tengok wayang..
kena uruskan kerja2 rumah dulu
ok bubye semua
Wassalamu alaik...

No comments: